De bekende Volendamse zanger Jan Smit heeft zijn ongenoegen over reisorganisatie TUI geuit op X (voorheen Twitter).
De zanger is verstoord omdat de koffer van zijn dochter die afgelopen zaterdag naar het Griekse eiland Kreta vloog, nog steeds niet is aangekomen.
Jan Smit heeft zijn teleurstelling gedeeld via een bericht op het sociale platform, gericht aan TUI Nederland. “Onze dochter is zaterdag met jullie naar Heraklion gevlogen.”
”Helaas is haar koffer niet meegekomen. Via de ‘world tracer’ zouden we meer informatie moeten krijgen, maar het is inmiddels dinsdag en we hebben nog steeds niets vernomen,” schrijft hij.
Uit zijn onbegrip over de lange wachttijd en vraagt zich af waarom het zo moeilijk is om de koffer op te sporen, zei Jan, “Het lijkt me niet zo moeilijk om even te checken waar op Schiphol haar koffer momenteel is.”
Jan geeft aan dat ze alle reguliere wegen al geprobeerd hebben en dat ze graag horen wat ze verder kunnen doen, in de woorden van Jan, “Graag horen wij van jullie wat we verder kunnen doen. We hebben alle reguliere wegen al geprobeerd.”
Hoewel het vaker voorkomt dat koffers op Schiphol achterblijven, vragen sommige mensen zich af waarom Jan zich hier zo druk om maakt.
“Mijn hemel, een wereldprobleem op X gooien… Je moet het maar kunnen,” reageerde iemand. Een ander maakte een grapje over zijn dochter die waarschijnlijk zonder haar koffer wel geniet van de vakantie: “Die ligt lekker op het strand.”
De populaire Volendamse zanger Jan Smit heeft zijn frustratie over reisorganisatie TUI geuit op X (voorheen Twitter). De zanger is…