Liedjeswedstrijd verloopt goed voor Joost Klein: ‘dit is het beste scenario’
Ervaarde Joost Klein een aanzienlijke stijging in populariteit, ondanks het ontbreken van een optreden tijdens de finale van het Eurovisiesongfestival afgelopen zaterdag.
Zijn nummer “Europapa” is momenteel het meest gestreamde lied op Spotify in diverse landen, met meer dan 27 miljoen weergaven voor de bijbehorende videoclip op YouTube.
Zijn Instagram-volgers zijn spectaculair gegroeid en tellen nu 1,5 miljoen volgers.
Volgens marketingexpert Berend Klumper van ‘Not Selling Liquid’ heeft de situatie voor Klein, ondanks de ongelukkige omstandigheden, positief uitgepakt qua naamsbekendheid.
“Joost heeft er ontzettend veel volgers bij gekregen, zijn volgeraantal is meer dan verdubbeld en zijn naam wordt continu genoemd.”
Wie het laatst lacht…
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.