Dikke vraagtekens: Bizarre ontdekking over winactie van Nikkie Plessen!

WhatsApp Image 2024 04 25 at 235229jpg

Rond de recente promotie van Nikkie Plessen, waarbij ze een luxe Chanel-tas beloofde aan een gelukkige winnaar, zijn vraagtekens gerezen.

Hoewel ze beweerde dat de loting onder toezicht van een notaris plaatsvond, meldt Juicechannel dat de betrokken notaris verklaart van niets te weten.

In een recente TikTok-video kondigde Nikkie Plessen aan dat ze naast haar outfit ook een exclusieve Chanel-tas weg zou geven.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

“De trekking zal plaatsvinden onder notarieel toezicht van Mr. Frank Sterel, een notaris verbonden aan Sterel Notarissen,” verklaarde Nikkie in de video.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

De winnaar is inmiddels bekend en blijkt een anoniem profiel te zijn. “Dit roept natuurlijk vragen op bij de volgers,” aldus Juicechannel op hun Instagram.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Kort daarop kwam het juicekanaal met een update: “Volgens een betrouwbare bron weet Frank, de notaris genoemd door Nikkie, niets af van de winactie. Het was voor hem een totale verrassing om in deze context genoemd te worden.”

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Recentelijk hebben meerdere winkels besloten de verkoop van NIKKIE, het modemerk van Nikkie Plessen, stop te zetten.

Een opmerkelijke situatie doet zich voor waarbij producten in de outletwinkel van NIKKIE in Batavia Stad opvallend duurder zijn dan op de officiële website van het merk.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Een klant die recentelijk de outletwinkel bezocht, deelde haar ervaring om andere consumenten te waarschuwen.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Na het constateren van de hogere prijzen in de winkel in vergelijking met de online prijzen, merkte een klant op: “Gezien er een maat niet was wilden we online kijken of ze hem daar hadden. Zo kwamen we erachter dat alles wat online staat ongeveer tachtig euro goedkoper is dan in de outlet,” vertelt de klant aan Juicechannel.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Haar verbazing en teleurstelling uitte de klant als volgt: “Dit zou toch niet moeten kunnen? Je bent je eigen ramen hiermee aan het ingooien, denk ik.”

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Een medewerker bevestigt dit sentiment door te zeggen: “Ik heb bij NIKKIE in Batavia Stad gewerkt vorig seizoen en kan dit volledig bevestigen!”.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Ditzelfde bevestigt een andere persoon: “Wij wisten ook dat de site vaak goedkopere kledingstukken heeft dan de winkel zelf. We moesten hier vooral onze mond over houden als de klant hier iets over vroeg.”

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Deze situatie doet de discussie oplaaien over prijsstrategieën en klantverwachtingen, vooral in een tijd waarin prijzen steeds vaker worden vergeleken door consumenten die verwachten dat outlets lagere prijzen hanteren dan reguliere winkels of zelfs online platforms.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’
author avatar
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.
Scroll naar boven